Pages

25 Ekim 2011

Dini Portal Açıldı

Selamün aleyküm müslüman kardeşlerim.Bugüne kadar webde bir çok çalışmaya imza attım nerdeyse çoğu video sitesi fakat birde kendi yazılarımı yamak istediğim bir blog açmayı düşündüm.Yaklaşık 3-4 gün konu düşündüm ve sonunda ne ile ilgili yazılar paylaşacağıma karar verdim.Bu kararım tabikide dinimiz islam oldu.Neden bu konuyu seçtim.Düşünme esnasında web ortamında biraz araştırdım.Bir çok kişinin kişisel web sitesi bulunuyor.Bende bu kadar çok kişisel web sitesinin arasında kaybolmaktansa dinimiz islam ile ilgili makaleler yayınlayrak siz kardeşlerimi,abilerimi ve ablalarımı islam dini ile ilgili bilgilendirerek faydalı bir işe imza atmak istedim.Bu yüzden konumu islam dini oalrak belirledim.Konumu belirledim peki ya domain.Domainide çok araştırdım bir sürü domain denedim fakat istediğim domainlerin hepsi alınmıştı.Bu biraz üzdü beni fakat ''dini portal'' geldi aklıma denedim ve ne mutluki boştu hemen aldım :) (diniportal.blogspot.com). Sonuç olarak bu domain altında siz kardeşlerim,abilerim ve ablalarımla dinimiz islam ile ilgili yazıları paylaşmaya devam edeceğim.Hepinize hayırlı günler.

1 yorum:

  1. hayırlı olsun güzel bir site olmuş hayırlısı ile umarım balşarılı olursunuz

    YanıtlaSil

Tıkla >>

ilahi.web.tr farkı ile yüksek kalite ilahi dinle